Портфоліо

КЛАСНИЙ ФОТОКУТОЧОК

 

вівторок, 27 грудня 2016 р.

Методична скарбничка

                                                      

Навчальні програми

1-4 класи
1-4 класи зі змінами (2015-2016)
1-4 класи (розвантажена програма)
5-9 класи зі змінами (2015-2016)
10-11 класи

Критерії оцінювання

Інструкції ведення журналу 5-11 класи

Державний стандарт

Мовна концепція

Методичні рекомендації 2015-2016

Методичні рекомендації 2016-2017

Методичні рекомендації національно-патріотичного виховання на уроках іноземної мови 

Правила транслітерації



Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2016-2017 навчальному році Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437

Державні стандарти, Загальноєвропейські рекомендації

Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти (Постанова КМУ №462 від 20.04.2011 року)

Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у початковій школі на  2016-2017 навчальний рік


Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у 2016-2017 навчальному році


Критерії оцінювання.


Критерії оцінювання у початковій школі


Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти


Інструкція по веденню журналів


Концепція розвитку освіти


Положення про предметний тиждень


Правила транслітерації



ПЕРЕЛІК МЕТОДИК, ЯКІ ДОПОМАГАЮТЬ ПІЗНАТИ ТВОРЧУ, ОБДАРОВАНУ ДИТИНУ З ЇЇ КРЕАТИВНИМ МИСЛЕННЯМ


  •  Методика Векслера допоможе визначити рівень інтелектуальних здібностей;
  •     Методика Кетелла допоможе оцінити інтелектуальні можливості дитини;
  •   Методика Айзенка допоможе визначити рівень інтелекту;
  • Методика «Неіснуюча тварина» допоможе визначити, наскільки розвинена творча уява дитини, оригінальність мислення, емоційний стан;
  •    Методика «Прогресивні матриці Равена» допоможе визначити рівень аналітико-синтетичних умінь;
  •  Анкета з визначення здібностей учнів за методикою американських учених Хаана і Кафа допоможе визначити на основі зіставлення з інтересами однолітків особливості спрямованості дитини;
  •    Методика Фурмана допоможе у визначенні рівня інтелектуального потенціалу учнів;
  •    Методика Амтхауера допоможе у визначенні структури інтелекту.

x

Немає коментарів:

Дописати коментар