Навчальні програми
1-4 класи
1-4 класи зі змінами (2015-2016)
1-4 класи (розвантажена програма)
5-9 класи зі змінами (2015-2016)
10-11 класи
Критерії оцінювання
Інструкції ведення журналу 5-11 класи
Державний стандарт
Мовна концепція
Методичні рекомендації 2015-2016
Методичні рекомендації 2016-2017
Методичні рекомендації національно-патріотичного виховання на уроках іноземної мови
Правила транслітерації
Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2016-2017 навчальному році Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437
Державні стандарти, Загальноєвропейські рекомендації
Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти (Постанова КМУ №462 від 20.04.2011 року)
Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у початковій школі на 2016-2017 навчальний рік
Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у 2016-2017 навчальному році
Критерії оцінювання.
Критерії оцінювання у початковій школі
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти
Інструкція по веденню журналів
Концепція розвитку освіти
Положення про предметний тиждень
Правила транслітерації
ПЕРЕЛІК МЕТОДИК, ЯКІ ДОПОМАГАЮТЬ ПІЗНАТИ ТВОРЧУ, ОБДАРОВАНУ ДИТИНУ З ЇЇ КРЕАТИВНИМ МИСЛЕННЯМ
- Методика Векслера допоможе визначити рівень інтелектуальних здібностей;
- Методика Кетелла допоможе оцінити інтелектуальні можливості дитини;
- Методика Айзенка допоможе визначити рівень інтелекту;
- Методика «Неіснуюча тварина» допоможе визначити, наскільки розвинена творча уява дитини, оригінальність мислення, емоційний стан;
- Методика «Прогресивні матриці Равена» допоможе визначити рівень аналітико-синтетичних умінь;
- Анкета з визначення здібностей учнів за методикою американських учених Хаана і Кафа допоможе визначити на основі зіставлення з інтересами однолітків особливості спрямованості дитини;
- Методика Фурмана допоможе у визначенні рівня інтелектуального потенціалу учнів;
- Методика Амтхауера допоможе у визначенні структури інтелекту.
Немає коментарів:
Дописати коментар